BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 28, 2009

cuti...jgn kau pergi...

assalamualaikum...
dh lame upenye x hapdate blog nie...
selama cuti taun nie aku abiskan masa dok umah cik ella...
rutin yg sgt best...
bgn kul 1 tghari, mkn, bc novel n tidoq...haha...
dasar pemalas...
aleep n anees ada ikot serta dlm 'menum pang' di umah cik ella...
hahaha...

aku pun baru je blik dri umah cik ella iaitu ari rabu mlm...
cedeh ooo...
lama dok sna....
dh rasa cm umah sendirik plak(xtau malu...)
tu pun blik sbb nk kena p amek kptsn PMR
lau xkerana tu aku x blik la kowt???
ntah la...
keputusan aku dlm PMR boleh ditahapkan memuaskan la...
cuma 4a4b ja...

cuti taun nie bg aku amat bermakna sbb ucu bwk kmi p genting...
tempat yg mmg sgt di impikan oleh aku
untuk p...
dpt peluang sey.
..
mmg best la g sna...
suhu? mmg sejuk siot... 0.?? darjah celcius...
tapi yg peliknya, budak2 cina yg pegi kt sn
e tu slember je pakai suar
pendek taka
t paha...
tatak cejuk ka amoi??
bnyk gak la pic yg sempat di snap di sna antaranya-







pic nie dlm bs p uganda...




nie plak kat lobi hotel apa tah nama dia...





sementara tunggu boat mari amek kami ke pulau dinesor...




bergambar ngan anees n aleep...







nk curi la...




kereta idaman...cantekkan keta nie...
x pyh pakai gear ka, break ka...tekan minyak mst jalan...haha




buaian pusing yg sgt best...dlu kecik2 buaian kain..skrng dh
besaq kena pakai buaian besi...hahaha




una: weh, nampak x dinesor kt sna tu?
anis: aku tunjuk ja la(ckp dlm ati)
aleep: mna? x nampak pown




oit anis, ang langut tgk apa? ingat kt syurjai'e ka?




aleep, awat ang masam haaa?
anis, bru lawa ang senyum cmtu...




still in control...pastu?


sebenarnya banyak lagi pic yg di snap...tapi x larat la nk upload plak...
so harap enjoyed pic diatas.

balik dri genting, 2 ari pastu iaitu ari jumaat,
pegi bermandi manda di WetWorld...
boleh dikatakan amat best...
mandi dri kul 10 kot sampai la kul 3ptg...
tu pun x puas lg... hahaha...
satu pic nie ja yg ada dlm simpanan...



pic di atas hanya gimik...
kami hanya SEPUPU, bukan pasangan COUPLE...
kpd ain, jgn marah...pinjam sat ur bf...
haha...

oklah...dh x larat nk type...skrng pun dh lewat ptg...x solat asar lg...
bubye sume..

6 comments:

umi una said...

amboi....sonoknya le dia p berkampung kat hutan buluh...hehehe then dpt lak p genting main2 atas tu...then berendam lak di wet world.
Nasib baik dh habis exam...mmg wajarlah sgt bersantai n bermalas2 cam tu kalau masa sekolah nak kena pelangkung bangkit kol 1..

To Awa n cik ela thanks la jaga anak aku yg dok perabis beras gula rmh ang...nak aku cover balik ka??

| Krsty Pinky | said...

uih..bestnye la layan cuti ye..
anyway,congratz for your pmr result..
you've done well.. :)

Intan Terpilih said...

to umi..
alah waktu tu uzur so mmg mls nk bgn awal pown...hahaha

to kak waida..
thank you so much...

suealeen said...

tokey padi kena bayaq beraih la kat kami ni... huahuahua....

Intan Terpilih said...

boley je...nk barapa kati? hakhakhak...

umi una said...

una org dh x pakai kati2 ni... nak kati p Kuala Kangsar satu2nya tempat yg tercatat dlm geografi Kati nama tempat tu...la org dh pakai kilo...hehehe