BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 9, 2010

aku pelik la...

assalamualaikum...
mmg bnyk aku pelik...
baik dgn diri aku mahupun ngan persekitaran aku...


aku pelik la bila orh leh uat entri panjang2 cecah lantai sedangkan
entri aku pendek bin kemetot jew...

aku pelik la bila aku ckp ngan org mulut 'laser'
sedangkan mulut aku pun x kurang bezanya...

aku pelik la bila aku uat benda salah xpa tapi bila org uat salah
aku mmg bengang...

aku pelik la bila org tgk aku cm umoq 20 sedangkan aku
tgk diri aku cm budak 5 taun...

aku pelik la bila aku yg cbok g sekolah tapi leh type entri ari2
sedangkan ada 'org tu' dok ofis dri kul 9pg - 5 ptg x update2 lg...
bersarang la blog tu...sawang abis sey...

aku pelik la bila kat sekolah leh je aku pakai tudung labuh sedangkan lau
kuar mst pakai tudung cukup syarat je...alahai...penyakit2...

aku pelik la lau ada org baca buku skali leh msk kepala sedangkan aku nie
baca mau 10x tapi blom tentu msk sume...

aku pelik la bila tgk org naik roller coaster slumber je
sedangkan aku naik, jerit sampai rasa nk kuar anak tekak...

aku pelik la bila org lain blanja aku slumber je
sedangkan aku nk blanja org, dok kira2 tkot dwet aku abis...

aku pelik la bila waktu aku jadi pengawas dulu, slalu
p sekolah lambat...sedangkan lau skarng xjdi pengawas bleh je pegi sekolah
kul 7 tiap2 ari...

aku pelik la bila aku suka baca blog org tapi aku x suka tinggalkan komen...
sedangkan bila org baca blog aku mmg aku harapkan org komen kat blog kau...

aku pelik la bila aku bleh je kayuh beskat laju2 sedangkan partner aku sblm nie slalu soh aku
kayuh lambat2...pasal ha?

aku pelik la bila lama x mkn kfc rasa tingin nk mkn tp bila p rasa nyesal...

aku pelik la bila ada org yg uat salah mst malu nk minta maaf
sedangkan muka x tau malu bila uat salah kat org...

aku pelik la bila ada org leh tdo seawal kul 8 mlm...
aku lau tdo kul 8 mlm mst kul 10 x pun kul 12 mst bangun punya la...

aku pelik la bila aku tgk baby yg ada kaitan ngan family aku mst
comey sedangkan aku tgk anak org laen cm comot je...

aku pelik la bila org leh type laju cm keta F1 sedangkan aku ni still type lmbt cm lintah...
tapi aku mmg bengang bila ada org type lembab cm siput...hak3...

aku pelik la bila kwn2 aku sgt mls nk msk blog aku yg cantekk nie...
pasal la ngan korang nie ha???

aku pelik la bila aku tgk blog org cantekkk sgt tapi bila aku uat
blog aku mst x brapa nk cantekkk...

aku pelik la bila cikgu akaun aku punya la garang cm singa betina
bru pas banak...dh la aku kena ngan dia sedangkan aku x tau apa salah aku
yg sebenarnya...alahai...

aku pelik la bila dulu aku leh p sekolah naik beskat 5 min je sedangkan
sekarang nie aku p sekolah naik helikopter tapi amik masa dlm 15 min...

aku pelik la bila kami di sekolah di 'paksa' untuk berjemur sambil
'memenatkan' badan kat tgh padang...sedangkan cikgu leh berkipas lg kat bawah pokok...
ape kes?

aku pelik la bila sekolah di cat warna punya la terang...cm sekolah rendah plak...hua3

aku pelik la bila ramai org x tau malu pakai baju tali halus n ketat...
suar pendek setengah paha, pastu kat belakang nampak lurah bon***...
x tau malu ka wei...??

n aku sangat2 pelik bila kali nie aku berjaya uat entri cecah bumi...
huahuahua...

ok, bubye sume...miss u all




4 comments:

ana h!h! said...

una!! aka antara org 1st y komen n..hua3,,,ang n...pndi2 j ckp ckgu akaun kita tu grang cm singa yerk...tpi,,ak pn rsa cm tuuu gak arr...huhuhu,,next week dia ngajar kita komfom ada sesi soal jwb dn komfom akn ad slh sorng dri student klas ang ngan ak y kna hmpuk ngan dia...takot wei!! setiap saat,setiap msa bca note y dia bgi ari tuuuu...huwaaaa!!

Intan Terpilih said...

huhu...tu pasal aku ckp dia cm singa betina...aku tau sume yg ada dlm kelas tu mst dok kecut pewot sey... aku tkot org yg akn kena ngan cikgu tu adalah aku...ana, ang kena jga2 la sbb kan cikgu kata dia akn slalu tnya budak yg dok tepi...hua3...jgn tkot la, mst slamat punya...dia buat x la sampai mati...tp aku tkot sbb dia ashik dok pandang aku ja...heran aku...aku cun kot...hahaha

me said...

hakhakhak...
lalalala...

dei tambi!!!
office hour 9 to 5 ek...pelik kerk???
hahaha...

Intan Terpilih said...

ape yg nk peliknya? yg kja ofis tu uat2 x paham plak...