BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 5, 2010

hari ke-2 sekolah??

assalamualaikum...
hari nie dh bergenjak ke hari kedua persekolahan...
rasa cm dh 2 bulan g sekolah...hakhakhak...
pelajar tingkatan 4 still dlm minggu orentasi...
mmg sgt2 x best sbb still x blaja n dok dgr 'org potpet2'...
haha...
sebenarnya aku nk amek aliran prinsip akaun...
tup2 x dpt la dok kelas subj tu tp dpt amek la...
n dpt science technology la pulak...
alahai...
nk pindah kelas cikgu plak x bg...huhu...
tapi x pe, insyaAllah aku try yg terbaik coz bukan untuk owg laen, utk aku jugak...
antara subjek yg 'terpaksa' diambil ialah
kimia, fizik, add math, prinsip akaun, math moden n teknologi kejuruteraan...
huhuhu...
oh, esok jugak aku akan dapat buku tesk...
ok..sesapa yg penah amik subj2 di atas, sila berikan sedikit(bnyk lg bgs) mengenai
gambaran2 subjek2 tu...

p/s : alahai...pasni blog nie berkisar ttg sekolah je la...hehehe...kene tukar nama blog nie...huhuhu

3 comments:

| Krsty Pinky | said...

ewah...stiap hari pn tulis ape xtvt kt sek ke?hehehe..

~:|:sara:|:~ said...

una...i very very the lazy la nk update...hahaha...
kalo bab chating ka aku suka la..
hahaha..game pn dh kurang main..*wink*

Intan Terpilih said...

to kak waida..
huhu...nk uat cmne, dh start pegi sekolah...

to ucu..
haiyaaa...y u very2 lazy? apa bikin cating aja ma....